Sports

субота, 8. децембар 2012.

Uputstvo za pravljenje logotipa

Imajuci u vidu dosadasnje iskustvo i pobede na raznim konkursima, uvideo sam nekoliko pravila koja ne garantuju uspeh, ali izuzetno povecavaju sanse da pobedite na nekom konkursu, da napravite dobar portfolio ili usavrsite dizajnerske sposobnosti.
Naime, sve zavisi od toga sta zelite da postignete. Ako uzmemo u obzir da na konkursima radite za Contest Holder-a, prvo sto treba uraditi je procitati BRIEF (uput) za ono sto Contest Holder (CH) zeli. Znaci - koje ime firme, da li zeli slogan, da li zeli modernije ili klasicno, kompleksno ili jednostavno, muski ili zenski stil, apstraktno ili ocigledno itd.
 Takodje zelite da znate pre nego sto pocnete - da li zeli logotip za stampu ili za online. U slucaju da zeli da stampa (vizitke, posteri, reklame itd) pravicete logo u CMYK formatu, a ako zeli da izbaci na internet, radite u RGB.
Sto se tice boja, uzmete u obzir zelje CH, ali ako nije neka slozena ilustracija u pitanju, i ako CH nema drugacijih zelja, logo radite u jednoj, dve maksimalno 3 boje, vodeci racuna o pravilima koji se ticu istih.

U ovom trenutku mozete da krenete da crtate.
Savet za dalji rad - koristite fontove vodeci racuna (ako CH nema izricite zelje) o vrsti firme za koji radite logo -
za profesionalne fotografe fontovi ce uglavnom biti pisana slova  ne stampana,: 

 za IT industriju "coskasta"

, za hip hop sajt uzmete "grafiti" 

font itd. Uglavnom mozete uvek ukucati, npr. "IT logo" u google search-u da vidite koji tip fonta se najcesce korsiti. Isto vazi i za dominantnu boju logotipa.

Ono oko cega vam ne mogu pomoci, to je izbor slikovnog dela fonta, gde dolazi do izrazaja kreativnost.
I u ovom slucaju mozete inspiraciju potraziti na netu, ali nikako ne savetujem kopiranje tudjih ideja, sto moze dovesti do zatvaranja vasih naloga na sajtovima koji vam mogu omoguciti lepu zaradu.

Nadam se da sam bio malo od pomoci, pozdrav!

Нема коментара:

Постави коментар

 

Blogger templates